12 gennaio 2012

Sewing basket


Thanks to my granma who didn't throw anything, I've huge possibilities to upcycle lots of furniture... I had this wood sewing basket: why not give him a possibility to be updated?

Grazie a mia nonna che non buttava via nulla, ho moltissime possibilità di riciclare mobili e piccoli pezzi di arredo... Ho trovato questo cestino da cucito: perchè non dargli la possibilità di essere aggiornato?




I first coloured it with red acrylic paint, and then decorated it with flower subject.

Prima l'ho colorato con dell'acrilico rosso, e poi decorato con dei soggetti floreali.


Now impossibile to keep it hidden!

Impossibile tenerlo nascosto ora!


Photos and styling by me with Nikon D50

4 commenti:

I love reading all of your comments!
Mi piace leggere i vostri commenti!