8 aprile 2013

Armchair project 2

diy armchair

This armchair was part of my childhood room... when I lived with my parents I used to have everything really romantic and pink. But when I moved my sister changed our room with a different style...

Questa poltroncina faceva parte della mia cameretta di gioventù... quando vivevo con i miei mi circondavo di mobilia romantica e rosa. Ma quando mi sono trasferita mia sorella ha preso il sopravvento e ha cambiato la nostra stanza con uno stile diverso...



diy armchair

Here you can appreciate the difference between a picture taken with a compact camera [no white balance regulation : ( ] and one shot with a reflex!

In questa immagine potete anche apprezzare la differenza tra uno scatto fatto con una macchina compatta [ senza bilanciamento del bianco : ( ] e uno con una reflex!

diy armchair

I changed the upholstery choosing a red subject, then I painted in white the wooden structure, and covered the stapler glueing a red trimming on it.

Ho cambiato il tessuto di rivestimento scegliendone uno con un soggetto rosso, poi ho pitturato la struttura di legno di bianco, e ho coperto i punti della sparapunti incollandoci sopra della passamaneria rossa.

diy armchair

Do you remember my last post about renewing an old armchair?

Vi ricordavate il mio ultimo post sul rinnovo di una vecchia poltrona?

diy armchair


4 commenti:

  1. Interessante il confronto tra le due macchine fotografiche :)
    Bellissima..veramente!

    RispondiElimina
  2. Good web site you have here.. It's difficult to find high-quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

    Also visit my blog - property

    RispondiElimina

I love reading all of your comments!
Mi piace leggere i vostri commenti!